fredag 8. april 2016

MASSE NYE "TULLEBILDER" AV MEG:

Nå har jeg tatt MASSE TulleBilder av meg selv og lagt ut her! Hva syntes dere??
Ønsker dere alle en god helg! Jeg har det veldig fint nå. Har jo min fantastiske gode venn fra Bergen her, Magnar. Og vi har vært så heldig å fått lånt oss en leilighet her i Oslo, hybelen min er jo bitteliten så det er mye bedre at vi er her i leiligheten til min tidligere samboer/utleier... Så vi koser oss masse her. I dag har vi spist en digg pizza m/masse godt fyll, og nyter et par cider`e på kvelden. Og det er digg etter en dag der vi har shoppa sengetøy og håndklær til hybelen min, pluss litt digg å spise. I morgen blir det nok å feire bursdagen min(litt i seneste laget 04.03) ute på resturant, og det gleder vi oss til, har funnet ett fint asiatisk sted med god mat vi spiste på i fjor sommer. Så jeg koser meg mens han er her. Blir ensomt igjen når han drar hjem igjen, så håper jeg finner meg noen venner snart, selv om at jeg sier jeg trives best alene hele tiden så ønsker jeg meg jo venner selvfølgelig.... Det er ensomt å bare sitte hjemme forann tv`en alene og være redd for verden utenfor, men samtidig føler jeg at jeg ikke passer så godt i folkemengder... Vet ikke hvordan jeg skal løse dette, jeg er jo alt for sjenert for å møte noen uansett, bloggen er jo eneste sted jeg tørr å prate ærligt om meg selv, så blir nok ensom til den dagen jeg kreperer...
Ha en god natt alle sammen! NattaKlem!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar