lørdag 14. mai 2016

PERFEKT HYBEL

Her ser dere kjøkkenet med
ytterdøren i bakgrunnen.

Her ser dere klesstativet mitt
og sengen, balkongdøren i
bakgrunnen, badet er døren
til høyre.
Deiligt når hybelen er skikkelig vasket etter vår-rengjøringen jeg har hatt denne uken. Kan legge meg med god samvittighet nå. Og Kasper blir veldig fornøyd når det er nyvaska og ryddig. 

Selv om dette blir en ensom og trist 17.Mai her i Oslo, har heldigvis Go´Gutten min Kasper så er jo ikke helt alene. Men blir ingen feiring på oss siden jeg ikke har et rødt øre å bruke.

Men vil ønske dere alle andre en fantastisk fin 17.Mai! 
Masse klemmer fra guttene i KirkeVeien <3
Her ser dere sengen, stuebordet
og badet oppi hjørnet.

Her er kjøkkenet, garderobe og
ytterdør helt bakerst, klesstativ
helt i front av bildet.

Her er sengen min, med klesstativet
helt bakerst ved vinduet og balkongen.

Her er et oversiktsbilde tatt fra ytterdøren. Badet er til venstre.

Her er kjøkkenet og ytterdøren.

Min herlige 120x200 seng.
Veldig god å sove i og god plass til to.

Sengen min, bordet mitt,
klesstativet og balkongen.

Her er kjøkkenet og TV-benken med kaffemaskinen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar