fredag 6. mai 2016

T.G.I FRIDAY

Hei alle sammen!
Det er en stund siden jeg skrev mye her inne nå, men nå sitter jeg hjemme med pizza, hvitvin og Paradise Hotel-marraton og i skriveform.
Som sikkert mange av dere som leser bloggen min har fått med seg så har jeg kjøpt en hund, en liten korthåret chihuahua gutt, og det kan jeg bare si med en gang:! Livet mitt er blitt fantastisk, jeg er ute med hunden hele tiden og humøret mitt er på topp, deprisjonene er borte og selvtilitten er i storform! 
Nå dreier ikke livet mitt seg om bare meg lenger, jeg har ansvaret for et annet levende vesen, et som er like mye verd mitt liv, og det har gjort meg veldig bra. Og jeg ser at Kasper(hunden) har det veldig bra også :) han er ikke nærvøs for noen mennesker og elsker å gå tur og leke ute i gresset, og det gjør vi masse vær eneste dag. Så i helgen er planen bare å gå masse tur, leke, løpe rund og vaske ned hybelen. Og på mandag har meg og Kasper en viktig avtale, da skal han til dyrelegen og bli chip`et, og ha en full helsetest, vaksiner og klør-klipp. 
Når det gjelder det psykiske i livet mitt, så fikk jeg en nedtur, men dette var før jeg fikk hund (ca. 1mnd. siden), det var et lite sjokk å få sa mange diagnoser etter innleggelsen på Gaustad.
F43.1 Posttraumatisk stresslidelse
F33.4 Tilbakevendende depressiv lidelse
F60.3 Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse
F60.6 Engstelig/ unnvikende personlighetsforstyrrelse
F90.0 ADHD
F50.0 Anorexia nevrosa
Og jeg var forberedt på to eller kansje 3 diagnoser totalt. Så det er jo ikke rart jeg sliter psykisk. Men jeg syntes jeg klarer meg utrolig bra nå, og vet at jeg kommer til å klare meg fint sammen med Kasper i fremtiden.
Ha en fantastisk helg videre alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar