onsdag 2. mars 2016

Innrømmelse

I dag kan jeg meddele at jeg hadde en sprekk på dop, dette kommer på grunn av den knusende nyheten jeg fikk fra LAR i går om at de trapper meg ned og av Metadon som hjalp meg til å ikke ha lyst på noe stoff. LAR sender meg rett ut i rusmisbruker-livet igjen uten tvil, dette er ene og alene LAR sin skyld. Jeg skal gladelig innrømme at jeg drakk de 2 gangene som gjorde at LAR-legen bestemte seg for å slutte å gi meg medisin, men jeg syntes det er en enorm overdrivelse å bare kutte ut medisinen. Jeg vet at noen kommer til å si at dette var kun min feil, og at det er feil av meg å skylde på LAR, men slik er ser jeg det. Jeg er utrolig skuffet over LAR og måten de jobber på. All behandling jeg har gått igjennom nå, 2  mnd på institusjon er helt bortkastet pga LAR. Alle vet at Metadon er det beste for meg, til og med LAR-legen som kutter ut medisinen sier at hun ser på meg at jeg har det veldig mye bedre på Metadon enn noe annet, alikavell velger hun å bare stoppe all LAR behandling. Jeg har sagt at det er helt uakuelt å starte opp på Suboxone/ Subutex igjen, og de vet veldig godt hvorfor, ANGST!!! Alt jeg har jobbet så hardt for å oppnå er revet bort, og det fordi jeg drakk alkohol to ganger og prøvde å ta livet av meg en gang. Og jeg innrømmer at det var dumt av meg, og at det var et rop om hjelp. De burde jo heller gjøre det de kan for å hjelpe meg så jeg kan fortsette med Metadon, men istede så tar de fra meg det eneste som hjelper. Akuratt nå ser jeg ikke noen grunn til å fortsette å prøve å få hjelp, ser jo det at det ikke hjelper uansett. Så nå kan jeg bare legge meg ned å nyte den lille rusen jeg har før et helt liv med helvete venter på meg... Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å stå opp om morgen engang, hvorfor jeg gidder å prøve å få et normalt liv, skjønner jo nå at det kommer aldri til å skje.   
 Jeg er så lei av alt sammen nå. Ser ikke helt hva vitsen med å fortsette med dette slite lenger, vil bare avslutte alt som har med leger, sosionomer og behandling, det kommer jo uansett aldri noe godt ut av det. Føler meg helt psykisk utmattet. Føler jeg er kastet ut med resten av spøla av systemet. Føler meg ikke verdig en dritt. Og det verste av alt er at dette er på en måte bare min egen feil, jeg vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å slutte å selvmedisinere meg når jeg ikke får LAR-medisiner. Uten Metadon så er jeg dømt til å være en rusmisbruker, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det, LAR har bestemt at jeg ikke skal få Metadon og dermed bestemt at jeg har det bedre som heroinbruker... Livet mitt er en tragisk ting som jeg egentlig bare vil bli kvitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar