lørdag 30. januar 2016

0.00 i promille

Ligger i sengen min og slapper av med
boller og brus etter gå-turen min.

Da var jeg tilbake på avdelingen, og som jeg sa i sted så måtte jeg blåse i alkometeret(alkotest) øyeblikkelig, og som jeg viste så viste den 0.00. Da fikk jeg bevist at de kan stole på meg når de gir meg lov til å gå ut. Jeg forstår jo veldig godt hvorfor de tester meg og de andre pasientene, vi er jo tross alt på en rus & psykiatri-avdeling, og jeg hadde jo den episoden der jeg stakk av og drakk(styrtet) champange til jeg hadde 1.2 i promille i går :p Men det skjedde egentlig fordi jeg eksploderte i går og fikk en overveldende følelse av depresjon, angst og fortvilelse. Det er litt derfor de nå gir meg lov til å ta meg en halvtimes tur ut alene, for å kunne lufte hodet mitt. Humøret og psyken min endres utrolig raskt og helt uten forvarsel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar