søndag 17. januar 2016

Bowling med Gasustad + litt dramatikk

I dag tok vi turen til Bjerke bydel for en bowlingsrunde eller to. 
Det var veldig kjekt med en litt annderledes tur ut. 
Men må vel også fortelle om hva som skjerdde når vi kom hjem igjern, jeg opplevde plutselig et voldsom overveldende angst, så det endte med at jeg gikk fra Gaustrad Sykehus, jeg endte til sdlutt hjemme i min egen leilighet på Ullevål. 
De oppdaget til slutt at jeg hadde dratt uten å gi beskjed. Men nå er jeg tilbake på rommet mitt her på avdelingen, de ringte meg raskt og vi pratet på SMS og jeg dro tilbake. 
Jeg klarer lissom ikke helt å forklare hvorfor jeg dro, det ble bare ølitt vell mye.
Ønsker dere alle sammen en God Søndag`s Kveld/ Natt slik at en ny uke starter uthvilt.
Mvh.
Daniel André Pedersen








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar