torsdag 28. januar 2016

Rasende!

I går kveld var jeg skikkelig dårlig, var kvalm, svimmel og hadde det skikkeligt ubehageligt, så jeg gikk å la meg litt tidlig, kl var vel rundt 19.30-20.00, men tror dere ikke personalet som var på jobb kom og plaget meg hvert 15. minutt+ "Du kan ikke legge deg så tidlig..." og "Du ødelegger nattesøvnen", "Det er ikke bra for deg å legge deg nå så tidlig". Dette er noe av det de vekket meg hele tiden for å si, og jeg ba de flere ganger om å la meg få være i fred. Jeg vet at de som var på jobb da er ute etter å hevne seg fordi de fleste pasientene her misliker hun ene fordi hun bare går rundt her og er sur og furter.
Og så sier psykologen at jeg bare innbiller meg at de misliker meg her, nei det gjør jeg så absolutt ikke, heldigvis er det noen få som liker meg, og en av de er på jobb i dag heldigvis. Håper hun klarer å overtale meg til å bli. For nå tror jeg at jeg eksploderer og drar herifra, ingen har jo tid til meg uansett.... psykologen har vært opptatt siden torsdag og avlyst timer hele denne uken, og overlegen vil ikke høre på meg når det gjelder noe. Føler at jeg har det bedre i poliklinisk behandling enn her som mesteparten ikke liker personligheten min...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar