tirsdag 19. januar 2016

Hva er problemet lissom...

Skjønner ikke helt problemet til de som jobber her, i går tok hun ene irritabiliteten-min personling og kjeftet på meg, og i dag sto jeg opp for tidlig(04:11), og det var jo tydeligvis også veldig galt.... Ser ikke ut som om at alle som jobber her faktisk forstår at det er nok en grunn til at man er innlagt på et slikt sted, føler jeg får kjæft når jeg viser symptomer på at jeg er sjuk Det virker som om de er ute etter å ta meg for den minste lille ting, og spesielt nå etter den dagen jeg rømte i 3,5 timer.
Merker at de ser på meg annerledes etter det, hører at de visker & tisker om meg bak min rygg. Vet ikke om det faktisk skjer eller om det bare eksisterer oppi mitt hode. 
I går var jeg merkeligt mye irritabel og følte meg kjempesint hele tiden.
Har jo byttet medisin fra Subutex til Metadon(FAKTA OM METADON NEDERSET), og føler meg fremdeles abstinent, selv etter 2 dager med den nye medisinen. Håper virkelig at jeg har tatt det rette valget og ikke dummet meg skikkelig ut, det er jo utrolig mye tøffere å bytte fra Metadon til Subutex enn omvendt.
Ha en fin morgen alle sammen!
Mvh.
Daniel André Pedersen
FOTO: Daniel André Pedersen (MAC WebCam) 20.01.2016 Kl. 04:01



Fakta om metadon

Lenke til denne artikkelen: http://www.fhi.no/artikler/?id=52508

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar