lørdag 16. januar 2016

Tidlig Søndag

 God morgen alle sammen!
I natt har jeg sover veldig bra, har våknet en del, men ikke i nærheten av slik jeg pleier. 
Helgene her er farlig kjedelig, er så utålmodig og rastløs at man hele tiden tenker på å skrive seg ut mot legens anbefaling hele tiden.... Spesielt når angsten for andre folk blir for stor. 
Men man prøver jo å holde seg i skinnet og klare seg ut tiden.
I går gikk vi fra å være 7 pasienter(inkl. meg) til å være 8 stk. 
I går hadde jeg vel egentlig den beste dagen siden jeg ble innlagt her.
Og var så heldig at jeg fikk et super-raskt besøk av en god venn som kom med Mobilt Bredbånd til meg, så nå kan jeg bruke mobilen som et tråløs moden og ha nett på pc´en min igjen, endelig! 
Er ikke noe kjekt her uten nett.
Har ikke så særligt mye å gjøre på i dag, er det noen der ute som har et forslag på hva man kan finne på inne på en intitusjon???
Mvh.
Daniel André Pedersen
FOTO: Daniel André Pedersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar