mandag 25. januar 2016

En tøff dag































I dag har vært en av de tøffeste dagene hittil her på Gaustad Sykehus avd. Ung, har slitt veldig psykisk med tankekjør og deprisjon. Har hatt time med psykologen i dag og fikk tatt opp en del ting jeg tenker mye på, og det er utrolig slitsomt psykisk å gå i
gjennom det gang på gang. Og jeg føler at store deler av personalet her misliker personligheten min og sitter i det skjulte og gjør narr av meg, og jeg føler at de er flink til å vise at jeg er en byrde for de. Psykologen sier at dette er bare noe jeg innbiller meg, og kansje han har rett. Men det kjennes virkelig ut for meg. Og jeg går rundt her og føler meg trist og lei meg hele tiden, og det kommer ut i sinne og frusterasjon. Det er ikke lett å være her når jeg ikke kan stole på noen, og føler meg mislikt og at ingen her liker meg. Livet mitt er utrolig tøft akuratt nå og jeg vil egentlig aller helst bare reise hjem igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar