torsdag 21. januar 2016

Good Morning GAUSTAD!

Ja da var det en ny grytidlig dag, jeg var våken og klar for dagen fra kl 04.30. Og det liker ikke disse nattevaktene, men er jo tross alt jeg som bor her, ikke de, så jeg står opp akuratt når det passer meg.
Vist dere ser på de to bildene under meg så ser dere den nye pc´en jeg kjøpte i går, det er en slik bærbar som også er et nettbrett, skjermen kan taes av, innmari kult. Fikk den i bursdagsgave på forskudd av min far Magnar, tusen takk!! Bursdagen min er jo ikke før 4.mars, men det var et tilbud jeg ikke ville gå glipp av på Elkjøp. Fikk også kjøpt et mobilt bredbånd ruter, så nå har jeg WiFi her også. Digg med ny pc og nett. Jeg er kjempeglad nå!
I går var egentlig en tøff dag, hadde en tung psykolog-time der vi begynte å bevege oss inn på traumer o.l. jeg har fortrengt, så gikk rundt og var litt ustabil i hele går kveld, fikk heldigvis sove tidlig av alle medisinene jeg får. 
I dag skal jeg trappe opp Metadon-dosen, står på 60ml nå og har gjort det i 3 dager, i dag er det opp til 70ml, får jo håpe at det blir bedre da.
Ellers skjer det jo ikke så alt for mye her....
I går ryddet og vasket jeg rommet fra tak til gulv, og vasket alle klærene mine, fikk på mitt private sengetøy, ellers gikk jeg totalt tre turer til bibloteket, narvesen og elkøp.
Skal holde dere oppdatert på hva som skjer her inne, skal søke om å få byttet rom i dag og div. andre ting.
Ha en flott dag videre alle sammen!
Mvh.
Daniel André Pedersen
FOTO: Daniel André Pedersen 22.01.16 kl. 06:32



Her er bilde av den nye dataen min, den kan være bærbar pc og et nettbrett. Genialt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar