søndag 24. januar 2016

Tragisk Trist Morgen!

 Våknet opp i dag til min verste frykt i livet!!!
Mobilen er ødelagt!!! Fortalte her på bloggen for en liten stund siden at skjermen knuste, og i dag morges så vil den bare ikke la seg skru på, selv med fult batteri. Dette var tragisk-trist.
Så må finne en løsning nå, og jeg har jo bursdag snart. Kan prøve meg på en slik kronerulling. Så ønsker meg bare penger til bursdagen min 4. mars, håpet er å samle sammen 2995 kr til mobilen på bildet under. Skikkelig kjipt at jeg ikke har mobil lenger, for nå får jeg ikke tatt bilder, og får ikke blogget så mye som før, er litt redd at dette er det som gjør at det "renner over" for meg og at jeg pakker og drar herifra. Har det utrolig tøft her fra før, det kommer til å bli enda verre nå. 











LG G4s smarttelefon (sølv)











( KroneRulling: 3624.32.11888 )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar