tirsdag 26. januar 2016

Morgenfugl

Meg som tok et bilde nettopp med fellespc´en´s WebCam, ser trøtt ut ser jeg.

God morgen alle sammen! Da var dagen min startet. Har ligget hele natten med ansiktsmaske, og irriterende nok så er de kvisene der ennå, har fått 3-4 stk etter at jeg begynte på Metadon, og det syntes jeg ikke er noe kjekt. Men jaja, det er en helt ny dag foran meg nå, har sovet helt greit i natt, så har alle forutsetningene for en bra dag. Vet bare ikke hva jeg skal finne på.... Har jo en veldig viktig avtale på Radiumhospitalet, jeg har jo skulket unna alle kreftkontrollene mine i mange år nå, men i dag kl 13.00 skal jeg endelig få sjekket ut om jeg har tilbakefall eller ikke, jeg tror ikke jeg har fått spredning. Men vi får uansett svarene senere i dag.Men tilbake til resten av dagen, er det noen som har noen tips til hva man kan finne på når man bor på institusjon??? Dagene her består av veldig lite, vi går kansje på butikken eller bibloteket iløpet av dagen, kansje ned til Ullevål Stadion (et litekjøpesenter). Gruer meg sepesielt mye til helgener, da er det enda minde å gjøre pga bemanning. Men i dag kan bli litt spennende, magefølelsen min sier at det kommer inn en ny pasient i dag.Men jeg kommer tilbake med hva som skjer her og hvordan det har gått på Radiumhospitalet.Ha en finfin dag folkens!


Heydå!!!Daniel André Pedersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar