tirsdag 26. januar 2016

Stor Ny Bilde-Serie (47 nye bilder)

Legger ut bildene jeg tok av gåturen vår til Stallen og Rikshospitalet. Masse nye selfi´s og naturbilder. Så nå kommer det til å ligge 47 bilder litt sånn uorganisert her, men det er bare å være tålmodig, bildene er små nå men vist man klikker på de så blir de store. Håper dere setter pris på bildene jeg legger ut. Gå turen var med en fra personalet og to pasienter inkludert meg, og det var en fantastisk fin tur, og solen varmet godt i kinnene. Fikk også gått innom bibloteket på vei tilbake, jeg hadde reservert 4 filmen som var komt inn nå, så de fikk jeg hentet, filmene heter: Beginners, Milk, Before Night Falls og Tørk Aldri Tårer Uten Hansker. Og de alle skal handle om homofili, jeg har ikke sett så mange filmer som handler om homofili så det blir spennende å se om jeg kjenner meg igjen i noen av de. Ha en flott dag folkens!Mvh.Daniel André Pedersen
















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar