søndag 17. januar 2016

Konsekvenser

Foto: Daniel André Pedersen, 18.01.16 kl. 08:02
God morgen alle sammen!
Som dere leste i går så rømte jeg fra Gaustad Sykehus avd. Ung i går, var borte i ca. 3,5 timer. I dag regner jeg med konsekvensen(straffen) kommer. Kan ikke engang helt forklare hvorfor jeg stakk, sto ute og tok en sigg, plutselig bare begynte jeg å gå fra bygget... spesielt. 
Håper virkelig at jeg ikke har ødelagt helt for meg selv nå. 
Og håper at jeg kan komme til Aker Sykehus i dag eller i morgen(så fort som mulig) for konventering til Metadon fra Subutex, og bare til info så er ikke planen å gå på disse medisinene resten av livet. Det ligger i 5års-planen min å slutte helt med slikt når psyken min er litt bedre under kontroll.
Jaja, vi får se hva som skjer. Holder siden min oppdatert.
Mvh.
Daniel André Pedersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar