onsdag 27. januar 2016

Radiumhospitalet

I dag har jeg vært innlagt i 22 dager! Og jeg er litt stolt over at jeg har klart å bli her så lenge. Jeg har vært nære på å dra flere ganger. Det er jo faktisk utrolig tøft å være her og jeg blir veldig ssliten psykisk hver eneste dag. Men i dag har jeg tenkt til å feire ved å bake mine hærlige sjokolade-muffins og spandere på meg en ny ytterjakke, har siklet lenge på en jeg har sett på Hennes & Mauritz nå, og nå er den endelig på tilbud i min størrelse (medium/small). Så skal forhåpentligvis traske ned til Ullevål Stadion og kjøpe den etter middag. I dag får vi servert KyllingKjøttboller.
Men må ærligt innrømme at jeg har mye tankekjør og deprisonshumør i dag, prøver så godt jeg kan å distrahere meg selv ved å vaske, rydde, bake, prate osv... men er ikke så lett når man stort sett er overlatt til seg selv her. Og jeg begynner å merke at jeg er veldig kjærlighets-syk for tiden, og for de som ikke vet hva jeg mener med det så betyr det at jeg savner å ha noen jeg kan sove inntil om natten, en som kan holde rundt meg og passe litt på meg når jeg har det vondt og tøft, en å prate med om de mest personlige ting, en som er ubetinget glad i meg for den jeg er, og en jeg kan være ubetinget glad i for den han er. 

 


I dag var jeg også på kreftkontroll på Radiumhospitalet, og det innebærer en blodprøve og røgnten Torax(brystkassen/ lungene). Har ikke fått svarene ennå men alt indikerer på at jeg fremdeles er fri for kreft. Noe jeg har regnet med hele tiden. Men får svarene iløpet av dagen og da publiserer jeg de her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar