fredag 29. januar 2016

En ny nervedag

God morgen alle sammen!Våknet opp til nok en "bad" dag, kjenner deprisjonen og angsten i hele kroppen ennå, vil helst dra herifra. Som jeg har skrevet i hvert innlegg nå, så er det ikke noe lett å være et sted der man føler seg mislikt av personene som jobber, og ja, det er de samme personene som ikke har tid til noen av oss pga underbemanning. I dag har jeg heldigvis fått lov til å gå 30min-turer vist jeg kjenner at det blir for mye her, men for å få det så må jeg ta alkotest når jeg kommer tilbake og urinprøve vist de mistenker rus. Jeg må si meg veldig skuffet over måten de behandler meg på her, det var ikke slik i starten, da var alle hyggelig og utroligt hjelpsom, er nesten sikker på at de putter noe i maten her for å prøve å gjøre meg gal. Men de skal ikke klare det.
Er heldigvis ikke alle som hater meg her, tror ikke pasientene her har noe mening om meg, og er noen få fra personalet, så jeg holder meg mest med de. Herregud jeg er så sliten psykisk, blir utmattet fysisk også.
Ønsker dere alle en fin og god dag videre.
Mvh.
Daniel André Pedersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar