lørdag 23. januar 2016

Pizza - kveld

Nå har vi laget hjemmelaga pizza her i avdelingen, jeg har stått på siden tidlig i dag med å lage bunnen(e), og nå er mesterverket ferdig. Tror nok at de andre pasientene og personalet liker den godt. Takk og lov for at jeg elsker å lage mat.
Eneste negative i kveld er at jeg føler meg ikke helt på topp. Er ikke helt bra både fysisk og psykisk, har mye tankekjør etter disse tunge samtalene med psykologen, og nå er det helg så er ikke så mange å snakke med. Og personalet her i helgene er kjempeflinke til å vise hvor opptatt og travel de er, så er ikke så veldig lett å få pratet når ting blir tøft. Men nå har jeg gått to dager etter opptrappingen fra 60ml til 70ml Metadon, føler meg mye bedre men tror nok det må økes til minst 90ml.
Ha en fin kveld og god helg videre alle sammen :)
Mvh.
Daniel André Pedersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar