tirsdag 26. januar 2016

Soloppgang

Den nydelige soloppgangen vi har her nå.
Morgenbilde tatt av meg med felles-Mac´en i fellestuen.
Jeg som sitter i pc-stolen i pyjamasen og tok et selfi med mobilen min.


Soloppgangen her nå.
 
I dag ser vi endelig solen etter noen grå dager, håper det kan hjelpe på humøret, har jo følt meg litt ekstra nedfor i det siste. Hadde nettopp en videosamtale med Magnar via facebook, det var kult, var godt å se han igjen. Skal ringe en videosamtale til han litt senere når jeg har litt mer ro rundt meg så kan vi prate en del sammen.
Håper virkelig denne dagen blir bedre enn de siste dagene har vært, er skikkelig sliten psykisk og er så veldig redd for at jeg skal miste kontrollen over mitt eget hode, og da kan hva som helst skje, i verste tilfelle så drar jeg hjem og skader meg på noen som helst måte. Det verste er jo at jeg trives veldig godt her på Gaustad samtidig som jeg hater stedet.

Må ærligt innrømme at jeg savner det lange håret mitt nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar