fredag 29. januar 2016

Missnøye fra nattevaktene

Nå er det tydeligvis et stort problem at jeg er sulten om natten! Personalet er flink til å vise at de er misfornøyd og at de syntes det er et ork å låse opp kjøkkenet. Virker som at jeg spør de om en stor personlig tjeneste på deres fridager. Er det noe rart at jeg er sikker på at de misliker meg(?)... Blir lei meg når jeg hører ork, negativ stønn når jeg spør om hjelp til noe. Er ikke slik det skal være. De prøver så godt de kan for å gi meg dårlig samvittighet, og det er ikke greit. Er det noe rart at jeg ikke ønsker å være her, og aller helst bare vil hjem.
Føler jeg ikke får den hjelpen jeg trenger her, de er jo uansett opptatt hele tiden og utsetter/ avlys. Jeg er bare så utrolig sliten psykisk nå... vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar