søndag 24. januar 2016

Bilde-Serie 24.01.2016

Har nettopp tatt en del bilder, så får dere se hvordan rommet mitt ser ut og utsikten fra vinduet mitt her på Gaustad Sykehus. Det er også noen andre bilder her så les bildeteksten. Kommenter gjerne :)

Her er et bilde av meg med sengen min i bakgrunnen,
har mitt eget silke-sengetøy med hjemmeifra.

Her er navneskiltet som står utenfor ved døren min :)
Her ser man inn på rommet fra døråpningen, vi har alle bad på rommet.
Her er sykehus-sengen min og vinduet.
Dette er gangen utenfor rommet mitt.
Dette er utsikten fra rommet mitt, jeg har rom i 2.etg. Jeg er veldig fornøyd.
Dette er utsikten fra vinduet i gangen utenfor rommet mitt, bakgården vår.
Her sitter jeg i dagligstuen i 1.etg. og skriver dette innlegget,
og har nettopp fått på plaster, har klort meg i søvnet på en bitteliten kvise jeg har fått :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar