torsdag 11. februar 2016

Psykisk prøvelse

Nå har det gått to netter uten noe form for medisin, og merker at det er slitsomt.
Det virker nesten som om at jeg blir alvorlig psykisk syk om kvelden og utover natten, 
akuratt som om jeg mister kontrollen over meg selv, føler jeg ikke klarer å tenke klart lenger. 
Det er ikke noe kjekt å ikke ha kontroll. Tror det kan være fordi jeg går hele dagen med tankekjør og angst, at når kvelden kommer så bikker det rett og slett over fordi det blir bare for mye for meg. 
Skjønner jo godt hvorfor de har fjernet alle andre medisiner utenom Metadon for en periode, det er jo for at de skal se hvilke medisin som gjør meg så trøtt om kvelden, og vist jeg skulle fått noe reaksjon så vet de hva som er grunnen, og spesielt siden Metadon er en utrolig sterk medisin og jeg aldri har brukt det før, da er det viktig for de å sjekke pusten min når jeg sover, og de tar blodtrykket og puls flere ganger for dagen. 
Det er jo vell og bra at de sjekker meg og passer på meg, men det er så utrolig tungt uten noe form for medisin som kan roe ned tankene mine på kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar