tirsdag 23. februar 2016

Avslappende kveld

Nå har jeg endelig kommet meg hjem, og føler meg fantastisk(så langt...), og i kveld skal jeg kose meg. Har handlet inn til en deilig middag, og tatt opp masse tv-serier på tv-boksen min, så i kveld skal jeg bare slappe av, spise godt og bare være glad for å endelig bli utskrevet. Har kjøpt inn til Biff Stroganoff m/ ris & salat(en av mine favoritt-middager), brus siden jeg ikke får drikke alkohol, sjokolade og en digg "God Natt TE". Det har vært to utrolige tøffe månder nå så fortjener å slappe godt av i kveld. Og er glad for at det ordnet seg med medisin, får hente det hos LAR i morgen mellom 09 og 11, jeg var veldig forberedt på å bli dumpet ut av hele systemet når jeg dro i dag, men de innså heldigvis hva som var best for meg og ordnet det kjapt. Nå må jeg bare få ordnet med bil og sjåfør som kan hjelpe meg med å hente resten av tingene(2 søppelsekker + 2 kofferter) mine på Gaustad og kjøre det hjem til meg(GI EN LYD VIST NOEN KAN HJELPE MEG. KAN BETALE LITT FOR TJENESTEN).
Ha en fin kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar