onsdag 3. februar 2016

Legen


Det er ikke ofte jeg henger ut noen her på bloggen, og spesielt ikke her jeg er nå på Gaustad Sykehus, men må advare folk om overlegen her, *HAR ETTER OPPFORDRING FJERNET LEGENS NAVN*, han har bare bestemt mot LAR`s retningslinjer å trappe meg ned på Metadon, selv om jeg ikke er fult opptrappet engang, og dette helt uten å diskutere det med meg. Han har også uttalt at han personlig mener at Norge deler ut for mye Metadon, så han er tydligvis imot denne medisinen. Men det er ikke opp til han å bestemme hvilke dose jeg skal stå på. Og dette bestemmer han helt uten å se meg eller prate med meg, hvordan kan en lege ta avgjørelser om medisinering uten å prate ordentlig med meg? Imorgen drar jeg herifra! Jeg har fått nok, kontakter LAR og får medisinæring på RAM til jeg er stabil og så drar jeg hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar