onsdag 10. februar 2016

"Traume-Psykologen"

Nå er jeg akuratt blitt ferdig med min andre time hos hun jeg kaller for "Traume-Psykologen", der sitter hun å stiller meg hundrevis av spørsmål om følelser, og om hva jeg har opplevd, fortrengte minner og traumer jeg har opplevd opp gjennom årene. Er ikke lett å sitte der å må begynne å huske grusomme ting jeg har opplevd, og må snakke om det. Det er utrolig tungt og blir veldig fort sliten oppi hodet av alle minnene som kommer tilbake, og det er ikke lett å glemme det igjen. Men dette er tydligvis noe jeg må gå igjennom for å få det bedre, og for å få den hjelpen jeg trenger. Dette er nok noe av grunnen til at jeg sliter med det psykiske jeg gjør. Kan nok ikke gå i detaljer her om hva det er jeg har gått igjennom og hva jeg har opplevd av traumer, det blir nok for sterk kost for mange desverre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar