lørdag 27. februar 2016

Bildeserie av hybelen min

I helgen skal jeg rydde hybelen og gjøre den perfekt for meg. Etter flere måneder med en "psykisk knekk" så kan jeg si at det ikke så ut her når jeg kom hjem etter behandling, så nå begynner ryddearbeidet. Og det er starten på mitt nye liv. Gleder meg til ting er i orden her, og det er en del ting jeg må kjøpe inn ser jeg, har jo ingen tallerkner eller bestikk, lever på papp og plast, og må kjøpe sengetøy og håndklær, og trenger en liten støvsuger ser jeg.... Ja det er mye man trenger når man bor alene i en mini-hybel. Nå har jeg jo bursdag snart(04.03) så jeg kan jo alltids ønske meg slike ting.
Ha en god helg folkens! :)
Slik ser hybelen min ut fra verandadøren

Slik ser det ut tatt fra inngangsdøren

Her ser dere kjøkkenet m/ oppvaskemaskinen
Her ser dere meg med toaletten og dusjen i rommet bak meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar