søndag 7. februar 2016

Nok en gang...

I går kveld skjedde det igjen, jeg fikk en form for panikkanfall og dro fra avdelingen øyeblikkelig. Jeg var lei av å hele tiden føle meg dårlig og når de nok en gang nektet meg de 10ml eventuell dosen Metadon i går så klikket jeg og gikk hjem. Skjønner ikke hvorfor overlegen her nekter å trappe opp dosen fra 70 til 80ml. Han virker helt besatt av å ikke la meg gå over 70ml, vet jo at han er personlig imot Metadon. Heldigvis fikk jeg snakke med en annen lege i dag som hadde ingen problem med å gi meg 80ml i dag slik at jeg ikke skulle gå rundt å føle ubehag hele tiden. Gleder meg til møte med LAR i morgen kl 09, da kan jeg endelig få orden på dette, det er de som bestemmer medisineringen og ikke overlegen her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar