onsdag 17. februar 2016

Psykologen

NÅ ER JEG ENDELIG FERDIG UTREDET!!

Sitter inne hos psykologen nå, og er akuratt ferdig med samtalen. Og han kunne endelig si at utredningen er ferdig og jeg kan skrives ut ganske snart, må bare få i orden et samarbeid med LAR og andre instanser. Og han anbefaler ikke videre innleggelse på institusjon, jeg har det bedre vist jeg får poliklinisk behandling, så dette var jo veldig positivt. Bare synd at LAR er de eneste som stikker kjepper i hjulene for meg nå, skjønner ikke hvorfor de ikke følger anbefalingene fra utredningen når det er de som i utgangspunket søkte meg inn til utredningen... merkelig... Men de får jo bare gjør som de vil, det ender jo bare opp med at jeg ikke klarer med og gir faen i hele LAR og forsvinner ut av systemet, nå har jeg kjempet og stått på i 6 uker og gjort alt riktig, alikavell skal de motarbeide meg og gjøre alt så vanskeligt som mulig, trodde de ville det beste for pasientene sine, men tok vist feil der.

Men som sagt, ble ferdig med utredningen nå i dag, og det har vært noen tøffe 6 uker dette, mye tungt å gå igjennom, og mange tanker som kommer tilbake, mange grusomme minner som kommer tilbake. De sier jeg kan være stolt av meg selv som har stått i alt dette, spesielt når alle vet hvor vanskeligt det er for meg å være rundt andre mensker, og hvor vanskeligt det er å rippe opp i alle de grusomme minnene jeg har fortrengt langt inni hodet mitt.Alt som gjenstår nå er at psykologene, legen og de andre på teamet mitt her skal sette seg ned å snakke om hvordan de har blitt kjent med meg og hva jeg trenger videre, og da skal de sammen komme frem til den riktige diagnosen å gi meg. Jeg tror at dette kommer til å bli bra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar