torsdag 11. februar 2016

What the FU * * ??

Urinprøven min i dag testet positiv for Metadon og heroin, og jeg skjønner ikke hvorfor den tester positiv for heroin, Metadon skal jo være positiv. Det er jo en stund siden jeg stakk herfra og tok meg et glass vin, og jeg skulle til å sette meg et skudd med heroin, satt sprøyten og fikk blodsvar, var bare å sprøyte det inn i åren men jeg valgte å ta den ut igjen istedet. Grunnen til at jeg ombestemte meg var at jeg så på telefonen min samtidig og det kom inn meldinger fra en som var veldig bekymret for meg i Bergen. Så jeg skjønner ikke hvordan den kan være positiv når jeg tok nålen ut etter at jeg fikk blodsvar, pumpet jo ingenting inn i kroppen. Fa** og likssom, nå blir jeg straffet for det, for er ingen som tror på meg nå, ingen som vil tro at jeg ombestemte meg og trakk ut nålen. Kansje like greit å bare dra hjem igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar