fredag 19. februar 2016

Selfi Stang

Fikk meg en selfistang i går, så nå kan jeg ta fine selfi`s av meg selv. Og har tenkt å gjøre noe med håret ja, det ble ikke helt slik jeg så for meg. Skal farge det bittelitt mørkere, slik at jeg blir blond, men ikke for blond... Fikk et lite nervesammenbrudd i går, gråt hysterisk foran lege og sykepleiere, ikke bra, vet ikke helt hva som skjedde, det var som om en kran bare åpnet seg. Føler meg utrolig ulykkelig og trist for tiden. Vil bare få dra hjem men Gaustad og Lar gjør det så vankeligt. Vurunderer å bare melde meg ut av hele samfunnet for godt nå. Føler livet mitt rakner rundt meg, så er like greit å bare slutte og tro at ting kan bli bedre. Orker ikke å kjempe lenger, 28år med jævelskap er nok. Jeg klarer ikke mer, har ikke mer styrke i meg, de siste 6 ukene har vært utrolig tungt. Og det er ingen som forstår hva jeg går igjennom, og de fleste tror det er så enkelt, sier ting som: "Det er jo bare å tenke positivt", "Ting blir bedre", "Du må bare stå i det litt til", "Må jo bare be om hjelp", men det er ikke så enkelt og rosenrødt som alle tror. Livet er tøft, spesielt når man kjemper helt alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar