søndag 21. februar 2016

Psykisk ustabil med en MesterPlan


I dag er det nok en tøff dag her på Gaustad. Men jeg har en plan...
Jeg har tenkt å klekke ut en mester-plan og rømme fra dette grusome stedet, vet at jeg ødelegger for meg selv da og saboterer alt, blir nok kastet ut fra LAR og her, men har ingen planer om å fortsette. Jeg har en mistanke om at jeg er veldig psykisk ustabil for tiden, og jeg tar nok ikke de beste avgjørelsene. Vet ikke hvorfor men de siste dagene har jeg gjort mye for å ødelegge for meg selv, eller det er vel kansje et stort rop om hjelp som ingen forstår eller hører. Jeg vil bare bli sendt hjem igjen, få hente medisiner daglig hos LAR slik som før og få være i fred, forstår ikke hvorfor det skal være så vanskeligt, utredningen er jo ferdig og jeg har fått en diagnose, har ikke fått høre diagnosen selv ennå, men er nok noe alvorligt. Men jeg vil bare få være i fred nå. Jeg får aldri være i fred lenger, og alle vet jo at jeg trives best alene, skjermet fra verden. Skjønner ikke hvorfor alle er ute etter å ta meg hele tiden, vil jo bare være i fred. Og bare fordi jeg er litt psykisk ustabil så skal de tvinge meg til å bli her, de vet godt at jeg ikke er en fare for noen andre.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar