mandag 29. februar 2016

Er det rart?

Er det noen som syntes det er rart at jeg savner å være på institusjon? Selv om at jeg bitch`et og klaget på å være der så savner jeg stedet, jeg savner omsorgen og noen å prate med når som helst på døgnet. Jeg er også glad for å være hjemme, ikke misforstå, men merker allerede at ting begynner å bli slik det var før, mye angst og fortvilelse. Og jeg holder meg unna rus, har faktisk ikke noe rus-sug i det hele tatt. Jeg kaller det selvmedisinering, men de på Gaustad og LAR kaldte det for rus og rusing uansett hva jeg sa. Merker at jeg sliter med å få hentet resten av tingene mine som er på Gaustad, 2 søppelsekker, 1 koffert og et par småposer. Det er slags angst for å reise opp igjen der alene, og aner ikke hvorfor, utenom at det er angst, men vet ikke hvorfor jeg har det... Jeg fikk litt tankekjør tidligere i dag, så jeg om-møblerte og vasket og da gikk det bort, vet ikke når det kommer tilbake. Fikk tilbakemelding fra psyk.hjemmehjelp i dag om at jeg fikk møte med gjeldsrådgiver hos NAV den 30. Mars, jeg syntes det var veldig lenge til, men får ikke gjort noe med det. Jaja, livet går vel sikkert alltids litt tregt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar