onsdag 17. februar 2016

Nå er det nok!

Nå er jeg møkk lei av at Gaustad og LAR holder medisinen som gissel for at jeg ikke skal dra, de har det de trenger for å stille en diagnose nå så jeg drar hjem i dag, selv om det innebærer at jeg blir dumpet ut av LAR systemet. Nok er nok! Jeg nekter å bli sjefet rundt på denne måten, skikkelig dårlig gjort. Skal til psykologen nå kl 11, og det blir siste gang. I dag blir dagen jeg river meg løs fra dette tåpelige systemet! LAR sier det er uforsvarlig å sende meg hjem nå, men det er bare tull, har gått på en stabil dose i 8 dager nå, EKG og blodprøvene var veldig fin, så er ingen grunn til å holde meg i dette marerittet lenger. Vist jeg ikke får dratt herifra snart så kommer det til å tilte for meg og da trenger jeg virkelig å bli innlagt et sted! Herregud jeg er så sint nå!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar